Hent Gratis

E-bøger

Danmark’s eneste bog om

Google Tag Manager

Inklusiv Google Consent V2 mode og Server-Side tracking via Stape.io!

Google Tag Manager er gennem de seneste år blevet et uundværligt værktøj når der skal opsættes sporing af trafik, konverteringer og ecommerce på websites og webshops.

Tracking er med tiden blevet mere og mere komplekst, og udviklingen inden for emnet har været stejl. Vi ser tilbage på de seneste år, med mange opdateringer og reguleringer, hvor de helt store emner var:

  • Nye teknologier der forhindrer sporing på websites og webshops
  • Ændringer i lovgivningen, herunder kravet om cookie pop-up og samtykkepolitik

Alt imens nye marketing platforme løbende er kommet til, nye teknologier som Server-side tracking er blevet lanceret og udviklingen af teknologier i de eksisterende platforme er fortsat.

Takket være Google Tag Manager, har de mange opdateringer, store som små, været muligt at implementere og løse på en overskuelig og effektiv måde. Og takket være værktøjets globale tilstedeværelse, så udvikler de fleste analyse- og marketing platforme sig efter at være 100% kompatibel.

Lær at opsæt tracking til de største analyse- og marketing platforme og bliv helt skarp på de nyeste funktioner og teknologier!

Download bogen her →

test

Google Tag Manager 2. udgave

Udgivelsesdato: 9. april, 2024
Kategori: Tracking

Takket være Google Tag Manager, har de mange opdateringer, store som små, været muligt at implementere og løse på en overskuelig og effektiv måde. Og takket være værktøjets globale tilstedeværelse, så udvikler de fleste analyse- og marketing platforme sig efter at være 100% kompatibel.

Google Tag Manager Bogen

Google Tag Manager 1. udgave

Udgivelsesdato: 8. september, 2022
Kategori: Tracking

Google Tag Manager er gennem de seneste år blevet et uundværligt værktøj, når der skal opsættes sporing af trafik, konverteringer og Ecommerce på websites og webshops. Inden Google Tag Manager kom til, var mulighederne for at opsætte sporing på hjemmesider væsentlig mere bøvlet og oftest en umulig opgave, hvis ikke man havde erfaring eller kendskab til webudvikling.

SEO for Winners and Beginners

SEO for Winners and Beginners

Udgivelsesdato: 3. juni, 2020
Kategori: SEO

Organic Search er stadig den mest effektive kanal i det lange løb. Ser vi på nye undersøgelser fra Search Engine Journal, som viser hvor høj ROI (Return of investment) hver marketing kanal i gennemsnit giver, så slår Organic Search de andre med længder. SEO er den afgørende faktor for at få del i den værdi, der ligger i at være synlig i det organiske resultat, og derfor er det vigtigt at have styr på alle SEO elementer.

SEO for Winners and Beginners

Bogen om Google My Business

Udgivelsesdato: 9. juli, 2020
Kategori: Lokal SEO

Google My Business(GMB) opstod med det formål, at gøre det nemt for Google Maps brugere at finde restauranter, frisører, museer og andre lokale virksomheder og attraktioner rundt i landet. Gennem årene har det vokset sig større og det har givet Google flere muligheder for at bruge GMB andre steder end i Google Maps. Det er derfor senere hen blev vedtaget at GMB virksomhedsprofiler skal indgå i lokale søgninger i Google’s almindelige søgeresultat.

© Copyright 2024 - Benjamin Speedtsberg
Cookie settings